mandag 15. desember 2014

HOUSE of MO i BoligPluss!



Fra i dag av finner du meg og den lille familien min i den nyeste utgaven av BoligPluss. Flinkeste Nina Holst, den kreative dama bak stylizimo, var her i april og mai for å style og ta bildene. Det var så spennende og lærerrikt og jeg har gledet meg helt siden da til å se bildene på trykk. Her er bare en liten sniktitt, så løp og kjøp bladet og fortell meg hva du synes!







Foto og styling: Nina Holst/stylizimo

PS: Husk å følge meg på Instagram, der oppdaterer jeg hyppigere enn på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Hello, I have just recently discovered your blog and want to tell you how much I adore looking at your photos! I cannot understand any of the words, but that matters none as the photos are just heavenly. Karen Thoreson is my dear friend and she thought I would enjoy looking at the beautiful way you have with your home. Her dad grew up in that home and it is just so lovely. Thank you for letting me have a peek into your beautiful life. A big hug from across the seas in Canada, mary-sue

    SvarSlett
  2. Så flott og stilig bolig. Nydelige detaljer, farger og stil. Du har vært superflink med interiøret og bildene du har tatt.

    SvarSlett